logo_top.png (27813 bytes)
עמוד הבית   >   בחזית הטכנולוגיה

בחזית הטכנולוגיה

חדשות ועדכונים

אנחנו לא יודעים בדיוק איך יראו מכוניות העתיד, אבל אנחנו כן יודעים איזה מנוע יהיה להן.

מנועי העתיד כבר כאן
מהי טכנולוגית TSI?

כיצרנית רכב מובילה הניצבת בקדמת הטכנולוגיה, הציבה לעצמה קבוצת פולקסווגן יעד להפוך את מנועי הבנזין שלה ליעילים יותר וידידותיים יותר לסביבה. האתגר היה לייצר מנוע אשר יצרוך פחות דלק, יפלוט פחות CO2, וכל זאת מבלי לאבד מעוצמת המנוע.

לאחר שנים של מחקר מקיף פיתחו מהנדסי קבוצת פולקסווגן פתרון חדשני ואלגנטי: מנוע בעל נפח קטן אשר משלב את טכנולוגיית הזרקת הדלק הישירה המוכחת ביחד עם גידוש אויר (כפול או יחיד).

במנועי ה-TSI בעלי הגידוש הכפול, מגדש הטורבו ומגדש העל פועלים במשולב ומעניקים למנוע את התכונות הרצויות בעוד במנועי ה-TSI בעלי הגידוש היחיד, משולבת טכנולוגיית צינון אויר יעילה לקבלת התוצאות הדרושות.
TSI הינה טכנולוגיה חדשנית שפיתחה קבוצת פולקסווגן עבור מנועי הבנזין שלה. מנועי TSI הם קומפקטיים, בעלי עוצמה רבה, צריכת דלק נמוכה וידידותיים יותר לסביבה. טכנולוגיית ה-TSI משלבת את מיטב היתרונות של טכנולוגיית ה-TDI (דיזל) וטכנולוגיית ה-FSI (הזרקת בנזין ישירה) המוכחות של קבוצת פולקסווגן. מנוע ה-TSI הוא בעל פעולה חלקה ויכולת משיכה חזקה החל מסל"ד נמוך ולאורך כל טווח הסל"ד, ללא השהיית טורבו. נכון להיום, פולקסווגן הינו יצרן הרכב היחיד בעולם המציע מנוע עם טכנולוגיית TSI.

 

יתרונות מנוע ה-TSI

 

עוצמה

מנוע ה-TSI משיג נתוני הספק ומומנט פיתול גבוהים יותר ממנועי בנזין קונבנציונליים, בזכות שילוב של הזרקה ישירה וגידוש אוויר יעיל (יחיד או כפול)

חיסכון

מנוע ה-TSI חסכוני יותר ממנועי בנזין קונבנציונלים הודות לנפחו הקטן, יעילות השריפה ומשקלו הקטן

איכות סביבה

מנוע ה- TSI זכה בשנת 2009 בתואר The Green Engine of the Year, כשהוא משאיר מאחור מנועים ירוקים המשתמשים בטכנולוגיות אחרות דוגמת טכנולוגית המנועים ההיברידיים

 
בניית אתרים
 2017 © כל הזכויות שמורות לצ'מפיון מוטורס בע"מ   |   רח' הלח"י 9 בני ברק   |   התמונות להמחשה בלבד ט.ל.ח מדיניות פרטיות   |   נגישות